דברים ששואלים אותנו

על 5 אנחנו-ים דיברה הסוכנות:

  • אנחנו סוכנות בוטיק של כ-7 א.נשים (תלוי ביום, בתקופה או במצב הרוח) מוכשרים/ות ומסורים/ות מאוד
  • אנחנו קיימים מאז 2015 אבל הפכנו להיות הסוכנות שאנחנו היום בתחילת 2019. 
  • אנחנו לא לוקחים מעל 8 לקוחות ריטיינר במקביל (בדקו אותנו).
  • אנחנו משתדלים לעבוד עם לקוחות שעושים משהו טוב לעולם, לחברה או לקהילה – מה שנקרא ״אימפקט״

אנחנו פה לתהליכי עומק אמיצים, איכותיים וארוכי טווח – עברנו את הגיל של סטוצים קצרים (אם כי היה כיף להיות צעירים)
רוצים להכיר את הפנים שמאחורי הזנב? לחצו פה

לזנב הארוך שלנו 3 סיפורים: 

  1. לונג טייל (זנב ארוך) הוא מונח מעולם הסטטיסטיקה. בשיווק – אנחנו משתמשים בו כדי לתאר את גולשים שאינם מחפשים שירות או מוצר כללי ו״פופולארי״ בהכרח (למשל: לימודי הורות) אלא משהו יותר ספציפי וממוקד (לימודי הורות לבעלי תואר שני באזור המרכז) שמתאים רק להם.
  2. במילה Tail מסתתרת גם אגדה קסומה
  3. הדר ולירון שהקימו ומנהלים את הסוכנות הם קרייזי קט פיפל. מה לעשות, קורה.

שאלה מדהימה, טוב ששאלנו אותה 🙂
אנחנו לא ״מנהלים סושיאל״ ואנחנו גם לא ״בית לעיצוב או לקריאייטיב״ – אנחנו שחקני נשמה. וכאלה – אנחנו ממש נכנסים לנשמה של הלקוחות שלנו.
סל השירותים שלנו אמנם דומה לסוכנויות אחרות – אבל רמות הירידה לפרטים, הקשר העמוק ותהליכי העומק שאנחנו עוברים ביחד – שונים מאוד. אנחנו מתגאים מאוד בלקוחות שהולכים איתנו דרך ארוכה של שנים.

התשובה היא פשוט – לא. זה לא נעים, ואולי לא מאוד pc – אבל האמת היא שכסף ותקציב הן לא מילים גסות בלונג טייל – וזה חלק אינטגרלי המקצוענות שלנו.
אנחנו עובדים עם תקציבי שיווק סדורים בהיקף התחלתי של 300k בשנה

Scroll to Top