דברים ששואלים אותנו
מי אתם ומה אתן עושות?
על 5 אנחנו-ים דיברה הסוכנות:
- אנחנו סוכנות בוטיק של כ-7 א.נשים (תלוי ביום, בתקופה או במצב הרוח) מוכשרים/ות ומסורים/ות מאוד
- אנחנו קיימים מאז 2015 אבל הפכנו להיות הסוכנות שאנחנו היום בתחילת 2019.
- אנחנו לא לוקחים מעל 8 לקוחות ריטיינר במקביל (בדקו אותנו).
- אנחנו משתדלים לעבוד עם לקוחות שעושים משהו טוב לעולם, לחברה או לקהילה – מה שנקרא ״אימפקט״
אנחנו פה לתהליכי עומק אמיצים, איכותיים וארוכי טווח – עברנו את הגיל של סטוצים קצרים (אם כי היה כיף להיות צעירים)
רוצים להכיר את הפנים שמאחורי הזנב? לחצו פה
מה זה זנב ארוך בכלל?
לזנב הארוך שלנו 3 סיפורים:
- לונג טייל (זנב ארוך) הוא מונח מעולם הסטטיסטיקה. בשיווק – אנחנו משתמשים בו כדי לתאר את גולשים שאינם מחפשים שירות או מוצר כללי ו״פופולארי״ בהכרח (למשל: לימודי הורות) אלא משהו יותר ספציפי וממוקד (לימודי הורות לבעלי תואר שני באזור המרכז) שמתאים רק להם.
- במילה Tail מסתתרת גם אגדה קסומה
- הדר ולירון שהקימו ומנהלים את הסוכנות הם קרייזי קט פיפל. מה לעשות, קורה.
במה אתם שונים מיתר סוכניות השיווק שיש היום?
שאלה מדהימה, טוב ששאלנו אותה 🙂
אנחנו לא ״מנהלים סושיאל״ ואנחנו גם לא ״בית לעיצוב או לקריאייטיב״ – אנחנו שחקני נשמה. וכאלה – אנחנו ממש נכנסים לנשמה של הלקוחות שלנו.
סל השירותים שלנו אמנם דומה לסוכנויות אחרות – אבל רמות הירידה לפרטים, הקשר העמוק ותהליכי העומק שאנחנו עוברים ביחד – שונים מאוד. אנחנו מתגאים מאוד בלקוחות שהולכים איתנו דרך ארוכה של שנים.
האם אתם עובדים בכל תקציב?
התשובה היא פשוט – לא. זה לא נעים, ואולי לא מאוד pc – אבל האמת היא שכסף ותקציב הן לא מילים גסות בלונג טייל – וזה חלק אינטגרלי המקצוענות שלנו.
אנחנו עובדים עם תקציבי שיווק סדורים בהיקף התחלתי של 300k בשנה