את העבודה עם הקומיקאי אבי נוסבאום וטדי התחלנו בתחילת 2016

בתחילה פעלנו להעלאת המודעות למותג שהוא אבי נוסבאום – יחד עם טדי הפקות ו- TEAM ייצוג אמנים הנהדרים.

במקביל, הרצנו קמפיינים מתחלפים שפנו לקהלים חדשים וצעירים יותר מאלה שכבר עקבו אחר האמן, ואכן הצלחנו "להצעיר" את הקהל בכ-5 שנים, מבלי לאבד את הקהל הקיים.

יחד עם אבי והצוות, בנינו פורמטים מגוונים של תוכן, שכללו בין השאר את הסטנדרטים (קטעים מהופעות) אבל הוספנו התייחסויות אקטואליות – רגשיות.

האתגר הגדול הגיע בתקופת הקורונה.

כיוון שכל מוסדות התרבות נסגרו, וכך גם האופציות של הלקוח שלנו להופיע – בנינו עבורו פורמט ייחודי בשם "עובד מהבית".

מדי שבוע העלינו "מופע" סטנד אפ קצר ואקטואלי שצולם בחדר האמבטיה של הלקוח.

קצת מספרים: 

  • לפינה הראשונה היו מעל מיליון (!!!) צפיות בפייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב והיא אף הפכה לויראלית בקבוצות ווטסאפ שונות.
  • בהמשך –  כל פינה כזו זכתה לכ-700 אלף צפיות! כשזמן הצפיה הממוצע היה מעל ל-75% מאורך הקטע. 
  • תוך חמישה חודשים הצטרפו לעמוד 65 אלף עוקבים, שכמובן הפכו בהמשך להיות קהל שמגיע למופעים.

העבודה עם אבי נוסבאום כללה:

קריאייטיב, עריכות וידאו  ויצירת תוכן לנוסבאום

ניהול מלא של הרשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק 

ניהול כלל מערך קניית מדיה והקמפיינים ממומנים בפלטפורמות הדיגיטליות.

כיף גדול לצחוק על הלקוחות שלנו 😃

Scroll to Top