
את העבודה עם הקומיקאי אבי נוסבאום וטדי התחלנו בתחילת 2016
בתחילה פעלנו להעלאת המודעות למותג שהוא אבי נוסבאום – יחד עם טדי הפקות ו- TEAM ייצוג אמנים הנהדרים.
במקביל, הרצנו קמפיינים מתחלפים שפנו לקהלים חדשים וצעירים יותר מאלה שכבר עקבו אחר האמן, ואכן הצלחנו "להצעיר" את הקהל בכ-5 שנים, מבלי לאבד את הקהל הקיים.
יחד עם אבי והצוות, בנינו פורמטים מגוונים של תוכן, שכללו בין השאר את הסטנדרטים (קטעים מהופעות) אבל הוספנו התייחסויות אקטואליות – רגשיות.
האתגר הגדול הגיע בתקופת הקורונה.
כיוון שכל מוסדות התרבות נסגרו, וכך גם האופציות של הלקוח שלנו להופיע – בנינו עבורו פורמט ייחודי בשם "עובד מהבית".
מדי שבוע העלינו "מופע" סטנד אפ קצר ואקטואלי שצולם בחדר האמבטיה של הלקוח.
קצת מספרים:
- לפינה הראשונה היו מעל מיליון (!!!) צפיות בפייסבוק, אינסטגרם ויוטיוב והיא אף הפכה לויראלית בקבוצות ווטסאפ שונות.
- בהמשך – כל פינה כזו זכתה לכ-700 אלף צפיות! כשזמן הצפיה הממוצע היה מעל ל-75% מאורך הקטע.
- תוך חמישה חודשים הצטרפו לעמוד 65 אלף עוקבים, שכמובן הפכו בהמשך להיות קהל שמגיע למופעים.
העבודה עם אבי נוסבאום כללה:
קריאייטיב, עריכות וידאו ויצירת תוכן לנוסבאום
ניהול מלא של הרשתות החברתיות: פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק
ניהול כלל מערך קניית מדיה והקמפיינים ממומנים בפלטפורמות הדיגיטליות.
כיף גדול לצחוק על הלקוחות שלנו 😃